טיפים לאימון אחרי הלידה

אחרי הלידה גוף האישה ממשיך להשתנות ושרירים רבים דוגמת שרירי הבטן ורצפת האגן נחלשים משמעותית. לכן, חשוב להמשיך ולחזק את הגוף, תחת המגבלות הנתונות, על מנת להקל עליו בעומסים היומיומיים של אורח החיים החדש.

*           ניתן לשוב להתאמן כ-5-6 שבועות לאחר לידה טבעית וכשלושה חודשים לאחר ניתוח קיסרי.

*           כיוון שההורמונים עדיין מופרשים ולאור היחלשות שרירי רצפת האגן, יש להקפיד על אימון רגוע בשבועות הראשונים לאחר

            החזרה.

*           חשוב לעבוד על חיזוק שרירי ה-CORE, הבטן התחתונה ורצפת האגן בצורה הייחודית לה.

*           חשוב להתמקד בעבודה על חגורת הכתפיים וזקפי הגב , חיזוק השרירים והארכתם כאחד על מנת לשחרר מתחים שנוצרים מנשיאת התינוק על הידיים.