טיפים למתרגל המתחיל

כמו לפני תחילת כל פעילות גופנית, גם לאימון פילאטיס חשוב להגיע מוכנים; מה לובשים, מה להביא, איך מתמודדים וממה לא צריך להילחץ. שיהיה בהצלחה!

1. לבשו בגדים נוחים שיאפשרו לכם לנוע בחופשיות. בלי גרביים או נעלי ספורט – התרגול נעשה ברגליים יחפות.

2. הביאו אתכם מגבת בינונית לשיעורים.

3. אכלו משהו קל לפני השיעור אם אתם רעבים כמו חטיף אנרגיה או פרי ולא ארוחה כבדה. ארוחה כבדה צריכה להתבצע במרווח של שעתיים לפחות לפני האימון.

4. וודאו שמדריכי הפילאטיס במכון בו בחרתם מוסמכים לתרגל פילאטיס. בביצוע התרגילים ללא עקרונות הפילאטיס, אין תועלת. על המדריכים להסביר למתרגלים את העקרונות ולסייע להם בביצוע התרגילים. 

5. אל תדאגו אם אינכם זוכרים את שמות התרגילים מההתחלה. המדריכים יעזרו לכם ועם הזמן השמות יקלטו. 

6. אל תפטפטו עם החבר/ה שלידכם, נסו להתרכז ואל תשכחו לנשום. 

7. קנו מזרן יוגה בצבע מעורר השראה לתרגול בבית.

8. התאמנו בבית, אפילו אם זה רק נשימות ומתיחות,  זה משחרר מתחים.  

9. נסו לקחת לפחות שני שיעורים בשבוע כדי שתתחילו לראות תוצאות במהרה. 

10. זכרו שאם כוונתכם היא להוריד במשקל, יש צורך גם בשילוב תפריט דיאטה ופעילות אירובית דוגמת הליכה.

11. הכינו עצמכם לאימון כך שתפיקו ממנו את מרב התועלת. במהלכו שמרו על איזון ואל תגזימו, אולם אל תתרגלו רק מה שקל לכם. אתם מכירים את הגוף שלכם הכי טוב – היו קשובים!

12. טפחו את כפות הרגליים, אתם עוד תראו הרבה מהם בשבועות הקרובים. והכי חשוב – תהנו!