כמעט כל אחד מאיתנו, אם ירשה לעצמו לשבת כמה דקות בשקט ולהתרכז במתרחש בגופו, יגלה נקודות רבות של מתח, של כאב, של תפיסות ושל מוגבלות תנועתית.

 

אנו נעים במרחב כמעט בלי משים, נותנים לגוף שלנו לעשות בנו כרצונו, ונוהגים בו כמעט ללא התחשבות, ללא רגישות וללא חשיבה אמיתית על ההשלכות.

זו כבר כמעט קלישאה, אבל כמו כל קלישאה, גם פה מדובר באמת שספק אם אי פעם תשתנה:

גופנו מגיב לאופן בו אנו נוהגים בו, ומחזיר לנו מנה אחת אפיים על כל מה שהוא מקבל.

הנוסחא פשוטה:

תנו לגופכם מזון בריא, פעילות גופנית נכונה ותדירה, מנוחה ושינה בריאה, ותקבלו בחזרה גמישות, שחרור, שקט נפשי ובריאות פיזית ונפשית.

תנו לו מזון קלוקל, מתח, מחסור בשינה איכותית ובמנוחה, תקבלו שרירים קפוצים,

תקיעות אנרגטית, כאבים ומחלות.

למה סטוט פילאטיס?

לעומת שיטות פילאטיס אחרות, בשיטת סטוט פילאטיס, משתמשים במערכת הקוגניטיבית נוסף על מערכת השרירים, כאשר הפעילות הפיזית מתבצעת תוך מודעות לגוף ומחשבה על התנועה.

באמצעות שיטה זו משיגים:

* תיקון דפוסי תנועה שגויים, היוצרים מתחים וכאבים לאורך זמן.

* איזון בין כל קבוצות השרירים שמסביב למפרקים ולעמוד השדרה.

* גוף חזק ובריא.

* מניעת פציעות עתידיות.

* וויסות העומסים על הגוף וחסכון משמעותי באנרגיה.

* הארכה וחיטוב שרירים.

* שיפור היציבה.

* שיפור איכות השינה.

* שיפור תהליכי מחשבה.

* שיפור הקואורדינציה.

והרשימה עוד ארוכה ומגוונת.

 

לשיעור נסיון חינם, התקשרו עכשיו!!!

052-8701184